روش عایق پشم سنگ لحافی ،عایق تخته ای و عایق پتویی در یزد به صورت عمده جهت عایق بندی در تاسیسات صنایع، ساختمان سازی براساس وزن مخصوص پشم با قیمت متغییر عرضه می گردد.

انواع عایق حرارتی پشم سنگ

تولید کننده گان عایق حرارتی در یزد، اصفهان، تبریز، شیراز و تهران در چندین سال اخیر به دلیل کم شدن سوخت و انرژی، اقدام به تولید انواع عایق حرارتی و صوتی پشم سنگ جهت رفع اتلاف انرژی های سرمایشی و گرماشی نموده اند.

انواع عایق حرارتی پشم سنگ عبارتند از:

-عایق ایزوترم( پشم سنگ خام فله ای).
-عایق پانلی( پشم سنگ تخته ای فشرده شده).
-عایق فنوفلت( پشم سنگ لحافی رولی).
-عایق ایزوبلانکت( پشم سنگ پتویی توری دار).
-عایق ایزوپایپ( پشم سنگ لوله ای روکش دار).
مقاومت هر کدام از عایق ها در برابر حرارت بالا در هنگام آتش سوزی از ۷۵۰ تا ۱۴۰۰ درجه سانتی گراد می باشد.از این رو مهم ترین تفاوت پشم سنگ با پشم شیشه و دیگر عایق ها مانند، پشم استیل در مقاومت و آکوستیک بودن آن ها بشمار می آید.

فروش عایق پشم سنگ لحافی

فروش عایق پشم سنگ لحافی در این شرکت براساس مقدار حجم درخواستی مشتری قیمت گذاری می شود.شرکت های تولید کننده پشم سنگ مانند: شرکت پشم سنگ اسپادانا، شرکت پشم سنگ سپاهان، شرکت پشم سنگ خارون فروش محصولات خود را برپایه تناژ بالا عرضه می دارند.

ارزان ترین عایق حرارتی پشم سنگ

قیمت در پشم سنگ یکی از عوامل مهم برای مصرف کننده و تولید کننده عایق های حرارتی و صوتی بشمار می آید.از این جهت ارزش گذاری بروری محصولات پشم سنگ برپایه وزن مخصوص پشم ها و مقدار ضخامت عایق را در نظر گرفته اند.ارزان ترین عایق حرارتی دارای وزن مخصوص یا همان دانسیته کم تر از ۶۰ و در ضخامت ۳ سانت می باشد.به همین دلیل پشم سنگ لحافی فنوفلت با دانسیته ۳۰ و ۶۰ در ضخامت های ۳سانت، ۵ سانت و ۱۰ سانت به عنوان ارزان ترین عایق حرارتی و صوتی است.جهت استعلام قیمت فروش عایق پشم سنگ لحافی می توانید با کارشناس فروش این شرکت تماس برقرار کنید.

پشم سنگ لحافی چیست

پشم سنک لحافی یکی از عایق های حرارتی و برودتی می باشد.که از ذوب سنگ بازالت و دولومیت و تبدیل ذوب سیلیکاتی به الیاف های معدنی تولید شده است.بعد از این مرحله باید الیاف ها جهت پخته شدن در کوره با دمای ۳۵۰ الی ۴۵۰ درجه سانتی گراد سوق داده شود.حال در مرحله بعد رشته های الیافی ظریف که به صورت پراکنده از هم قرار دارند را با استفاده از نوار غلطک به سمت پرس کاری هدایت می نمایند.پشم سنگ ها را که به صورت لحافی رولی هستند را با انواع روکش آلومینیوم و کاغذ کراف پوشش دهی می کنند.

استفاده از پشم سنگ لحافی

استفاده از پشم سنگ در سه بخش پر کاربرد ترین را به خود اختصاص داده است.

– کاربرد در تاسیسات صنایع.
– کاربرد در ساختمان سازی.
– کاربرد در بخش کشاورزی.
اگر از پشم سنگ جهت عایق کاری با حرارت بالای ۱۴۰۰ درجه سانتی گراد استفاده شود باید از پشم سنگ پتویی و پشم سنگ تخته ای بکار گرفته شود.پشم سنگ لحافی به دلیل مقدار دانسیته پایین به عنوان کمک دهنده در کنار دیگر عایق ها کاربرد دارد.