پشم سنگ لحافی فویل دار، یا فنوفلت نوعی عایق پشم سنگ رزین دار است که به صورت رول یا قطعه ای، لحافی و با پوشش های آلومینیوم و کاغذ کرافت بر اساس نیاز مشتری در دانسیته های مختلف به بازار عرضه میشود.

مجموعه پشم سنگ خارون، پشم سنگ لحافی با کیفیت را به شما مشتریان عزیز عرضه میدارد.

شما میتوانید این محصول را به صورت عمده نیز خریداری کرده و از مزایای خرید عمده این محصول بهره مند شوید.

جهت ثبت سفارش و مشاوره برای خرید مناسب تر، متخصصان ما از طریق سایت پشم سنگ خارون و از طریق شماره درج شده در سایت پاسخگوی شما هستند.

پشم سنگ لحافی رزین دار

پشم سنگ لحافی رزین دار نوعی عایق رزین دار است که به صورت لحافی و از تنیده شدن الیاف پشم سنگ با روکش فویل آلمینیوم و یا کاغذ کرافت بر اساس نیاز مشتری تولید می شود.

در واقع این نوع عایق بسیار سبک بوده و دارای محدوده دمایی متوسط مانند سقف سوله ها و سیستم های سرمایشی و گرمایشی منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

از این محصول جهت عایق کاری داکت ها، دیگ های بخار، فرها و لوله های ضخیم تاسیساتی نیز استفاده می شود.

با آنکه عمده مصرف فنوفلت در صنعت است ولی با توجه به مقاومت بالای حرارتی و آکوستیکی در ساختمان های تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پشم سنگ لحافی رزین دار بصورت رول و در دانسیته های گوناگون تولید و به بازار عرضه میشود.

پشم سنگ لحافی

مزایای خرید آنلاین پشم سنگ لحافی

یکی از محصولات پر فروش پشم سنگ، پشم سنگ لحافی است، که در ضخامت و قطرهای مختلف و بسیار متنوع وجود دارد و خرید و فروش می شود. یک روش فروش پشم سنگ به صورت اینترنتی است.

پشم سنگ خارون فروشگاه اینترنتی معتبری است که انواع پشم سنگ از بهترین تولید کنندگان کشور را به فروش می رساند.

از جمله مزایای خرید آنلاین پشم سنگ لحافی:

دسترسی آسان به محصول: یکی از مهم‌ترین مزایای فروش اینترنتی پشم سنگ دسترسی آسان به محصول است. در این روش بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانید تنها در ظرف چند دقیقه محصول خود را خریداری کنید.

امکان مقایسه قیمت: در این روش برای مقایسه قیمت نیاز به مراجعه به فروشگاه های مختلف ندارید و می توانید به راحتی قیمت را در سایت های اینترنتی مختلف با هم مقایسه کنید.

خرید محصول با کیفیت: با خرید محصول مورد نظر خود از سایت های مجاز و مطمئن می توانید محصول با کیفیت را خریداری کنید.

روش فروش آنلاین برای فروشندگان باعث سهولت در کار می شود و برای مشتریان نیز باعث دسترسی آسان در مدت زمان کم به محصول مورد نظر خود می شود.

فروش پشم سنگ لحافی و ارسال به سراسر کشور

پشم سنگ خارون با عرضه محصولات با کیفیت پشم سنگ و روش های مختلف خرید آنلاین و حضوری در خدمت شما عزیزان است.

بهتر است پشم سنگ با کیفیت بالایی که از مواد اولیه مرغوب تولید شده خریداری شود که البته قیمت آن نسبت به نمونه های دیگر پشم سنگ گران تر است.

میتوانید پشم سنگ لحافی را به صورت عمده نیز سفارش دهید که پشم سنگ خارون سفارشات شما را در کمترین زمان به تمام نقاط کشور ارسال میکند.

اگر سوالی در زمینه خرید پشم سنگ لحافی و دیگر محصولات ما دارید، با کارشناسان متخصص پشم سنگ خارون در ارتباط باشید و پس از دریافت راهنمایی های لازم بهترین خرید را انجام دهید.