معمولا برای عایق کاری ساختمان‌ها، افراد به خرید پشم سنگ روی می‌آورند. البته این ماده معدنی تنها در صنعت ساخت و ساز به کار نمی‌رود، در راکتورهای هسته‌ای، توربین‌های گازی، در فیلتر و هرآنچه که انرژی گرمایی تولید نماید، استفاده از پشم سنگ در آن دیده می‌شود. اگر در رابطه با قیمت پشم سنگ اطلاعات کافی ندارید، با یک تماس تلفنی، استعلام قیمت فروش پشم سنگ از شرکت پشم سنگ خارون، امکان‌پذیر است.

به عنوان مثال: از پشم سنگ تخته‌ ای اغلب برای دیوار مشترک بین آپارتمان‌ها به عنوان یک عایق صوتی جهت جلوگیری از عبور صدا استفاده می‌شود. از دیگر موارد استفاده این پشم سنگ برای کتابخانه‌ها، سالن کنفرانس، مساجد، سالن‌های وررزشی و غیره است. قیمت پشم سنگ تخته ای دانسیته 80 با ضخامت‌های 100، 30، 40 و 50 بروزرسانی می‌شود. برای درخواست مشاوره یا خرید پشم سنگ تخته ای کافی است با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

انواع پشم سنگ

انواع مختلف پشم سنگ امکان اجرای عایقکاری در سطوح مختلف صاف، منحنی، لوله ای، و حتی اشکال نامنظم را بهمراه می آورند.
– عایق پنل موارد کاربردی چون دیوارها، سقف و کف ساختمانها، تونل ها، مخازن، کشتی سازی، و کلیه سطوح تخت را بهمراه دارد.
– عایق های رولی پتویی و لحافی، پوششی برای سطوح منحنی و نیاز به انعطاف را ایجاد و در ضخامت ها و وزن مخصوص های مختلف کاربردهای ویژه ای در صنعت دارند.
– عایق به صورت فله برای احجام و فضاهایی بدون شکل و یا نامنظم کاربرد دارد.
– عایق های لوله ای، پوشاننده سطح لوله ها و به شکل کاملی جلوگیری کننده از تبادل حرارتی، با نصبی آسان و در سایزها و ضخامت های مختلف از دیگر موارد کاربردی عایق پشم سنگ در صنایع مختف می باشد.

خرید پرکاربردترین پشم سنگ

عوامل تاثیر گذار در قیمت پشم سنگ

قیمت هر محصولی با توجه به برخی عوامل خاص در آن مشخص می شود که بررسی آنها و در واقع کم و زیاد کردن آنها قیمت ها را جابه جا می نماید. در تمامی محصولات این ویژگی ها متفاوت اند و برای هر محصول با توجه به خود آن مشخص می شوند. در مورد انواع پشم سنگ نیز این موضوع صدق می کند. عواملی موجود خواهند بود که بر قیمت آن تاثیر می گذارند. در ادامه این مقاله به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

تاثیر کیفیت و جنس در قیمت پشم سنگ: در خرید هر محصولی توجه به کیفیت و جنس محصول از موارد حائز اهمیت است. این مورد در پشم سنگ نیز صدق می کند و کیفیت محصولی که می خواهید خریداری کنید بدون شک رابطه مستقیمی با قیمت آن خواهد داشت. البته توجه به این نکته که برند های متفاوت کیفیت های متفاوتی را نیز ارائه می دهند مهم خواهد بود چرا که این عامل نیز در قیمت پشم سنگ تاثیرگذار خواهد بود.

تاثیر انواع پشم سنگ در قیمت آن:

هر کدام از این موارد برای مصارف متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند و شما با توجه به نیاز خود می توانید برای خرید تصمیم بگیرید. قیمت پشم سنگ در هر کدام از این انواع متفاوت خواهد بود.

عایق صوتی بودن پشم سنگ: یکی از ویژگی های مهمی که در خرید پشم سنگ باید در نظر گرفت ویژگی عایق صوتی بودن این محصول است. در مورد این محصول، این ویژگی می تواند تاثیر بسیار در قیمت پشم سنگ بگذارد.

اثر دانسیته بر قیمت پشم سنگ: دانسیته یا همان وزن پشم سنگ ها نیز عاملی است که در قیمت این محصول تاثیرگذار خواهد بود. در واقع به میزان فشردگی اجزا پشم سنگ دانسیته می گویند.

خرید پشم سنگ

مرکز خرید پشم سنگ

یکی از پرکاربردترین الیاف عایق، الیاف پشم سنگ است. این الیاف از مواد خام معدنی و سنگ‌های آتشفشانی تولید می‌شود. از این الیاف در بین دیوارها و سقف منازل و اداره‌ها، کوره‌ها، پالایشگاه‌ها و لوله‌های گاز و پتروشیمی به عنوان عایق استفاده می‌گردد. پشم سنگ را می‌توان با دوام‌ترین و مقاوم‌ترین نوع الیاف دانست. این الیاف حرارت را تا حدود 750 درجه تحمل کرده و نقطه ذوب آن 1000 درجه است. برای تهیه این الیاف پرکاربرد می توانید به مراکز فروش پشم سنگ در شهرها مراجعه کنید.

اما خرید آنلاین از سایت شرکت پشم سنگ خارون بسیار راحت تر و سریع تر از هر روش دیگری خواهد بود. پشم سنگ با روکش‌ها و محافظ‌های مختلفی عرضه می‌گردد. این روکش‌ها بر اساس نیاز و مکان استفاده تغییر پیدا می‌کنند. از این روکش‌ها می‌توان به سه مورد آلومینیوم، رزین و روکش کرافت اشاره کرد. لازم به ذکر است که هر یک از این روکش‌ها قدرت الیاف عایق را افزایش می‌دهد.

شرکت پشم سنگ خارون انواع عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی پشم سنگ را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه میدارد. شما عزیزان میتوانید برای تهیه این عایق پرکاربرد از طریق شماره های درج شده در صفحه سایت با مشاورین فروش مجموعه ما در تماس باشید.