ایزو پایپ یا پشم سنگ لوله ای از الیاف معدنی سنگ بازالت (Basalt) ساخته میشود و شکل ظاهری آن شبیه لوله است و به عنوان عایق حرارتی و صوتی برای لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد. پشم سنگ لوله ای در قطر استاندارد لوله های موجود در بازار است و در ضخامت های مختلف تولید می شود که برای عایق کردن انواع لوله به کار می رود. ضخامت عایق سنگ پشم لوله ای بسته به مدل لوله، سایز آن و دمایی که از درون  لوله  خارج می شود، متغیر است.

این نوع عایق لوله ای با عنوان عایق لوله ای گرم شناخته می شود و قابلیت استفاده در شبکه لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان ها را نیز دارد. از دیگر کاربرد های اصلی پشم سنگ در مصارف صنعت و صنایع سنگین در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در صنایع شیمیایی، صنایع غذایی و غیره است. پشم سنگ لوله ای از نظر استحکام بسیار مناسب بوده و می تواند در صنایع شیمیایی و صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.

مجموعه پشم سنگ خارون انواع پشم سنگ لوله ای یا ایزوپایپ را از طریق سایت و یا از طریق شماره مندرج در صفحه در اختیار مشتریان عزیز در اقصی نقاط کشور قرار می دهد.

پشم سنگ ایزوپایپ چیست

پشم سنگ ایزوپایپ همان عایق پشم سنگ لوله‌ای است که جهت عایق حرارتی و صوتی لوله‌ها کاربرد دارد و در بین انواع عایق‌های لوله‌ای، عایق پشم سنگ لوله ای بهترین و مناسبترین عایق است. که به پشم سنگ پیش ساخته نیز مشهور است. و در لوله‌های با قطرهای مختلف استفاده می شود.

هر قطعه عایق پشم سنگ لوله ای، طول ۵۰ سانتی متری دارد و در هر بسته از آن ۶ قطعه موجود است. در طول عایق کاری لوله، شکافی ایجاد میکنند و عایق لوله از شکاف باز شده و لوله مورد نظر را در بر می گیرد و سپس با بست ها و تجهیزات دیگر، عایق به لوله محکم می شود.

عایق لوله ای در واقع یک عایق متشکل از یک لوله پشم سنگ به صورت رولی است که به صورت رول‌های 100 متری تولید و به بازار عرضه می شود.

این عایق در انواع مختلف ساخته می شود:

  • عایق لوله‌ای پیش‌ساخته بدون روکش
  • عایق لوله‌ای پیش‌ساخته با روکش آلومینیوم ساده
  • عایق لوله‌ای پیش‌ساخته با روکش آلومینیوم مسلح
  • عایق پشم سنگ لوله ای با روکش کاغذ کرافت

مزایای عایق پشم سنگ لوله ای

استفاده از عایق پشم سنگ لوله ای در ساختمان مزیت های بسیار قابل توجهی را در بر دارد که عبارتند از:

  1. در برابر آلودگی های صوتی عایق خوبی به شمار می رود.
  2. در برابر حرارت نیز عایق بسیار خوبی است.
  3. از مقاومت بالایی در برابر ارتعاشات برخوردار است.
  4. با استفاده از این محصول می توان عملیات عایق کاری را در کمترین زمان ممکن و با سرعت بالایی انجام داد.
  5. استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه بوده و محصولی ارزان قیمت به شمار می رود.
  6. جا به جایی و نگهداری از این محصول راحت و آسان است.
  7. پشم سنگ لوله ای ضد حریق و غیرقابل اشتعال می باشد.
  8. از ماندگاری و طول عمر بالایی برخوردار استو دارای ثبات فیزیکی است.
  9. کاهش تلفات گرما.
  10. صرفه جویی در هزینه.
  11. کاهش انتشار CO۲.
  12. حفاظت از یخ بستن لوله ها.
  13. فاقد آزبست.
  14. عایق مناسب سطوح فولادی
  15. عدم رشد قارچ و باکتری و جانوران موذی

قیمت عمده پشم سنگ لوله ای در بازار

قیمت پشم سنگ لوله ای با توجه به ضخامت و نوع عایق مصرفی در آن متغیر بوده و به عواملی مانند: ضخامت و نوع و جنس عایق بستگی دارد. خرید پشم سنگ لوله ای به صورت اینترنتی از طریق پلتفرم های اینترنتی در بازارهای داخلی کشور امکان پذیر است. شرکت های زیادی در زمینه تولید این محصول فعالیت می کنند که نسبت به نام برند سازنده حجم خرید و فروش پشم سنگ لوله ای نیز فرق دارد.

خرید پشم سنگ لوله ای می تواند در هر شرایطی مناسب باشد و قیمت آن بستگی به شرایط و قیمت روز انواع پشم سنگ لوله ای دارد. جهت دریافت قیمت روز عمده پشم سنگ لوله ای مورد نیاز خود با متخصصان فروش پشم سنگ خارون در تماس باشید.

حجم خرید محصول بر روی قیمت پشم سنگ لوله ای تاثیر دارد و هرچه حجم سفارشات بیشتر شود قیمت پشم سنگ لوله ای هم کمتر خواهد شد. در واقع قیمت خرید عمده پشم سنگ لوله ای مناسب تر از قیمت جزئی آن است.

بهترین راه برای خرید عمده پشم سنگ لوله ای مستقیم و با بهترین قیمت از طریق پشم سنگ خارون و سایت این مجموعه است که این امکان را به شما میدهد به راحتی نسبت به خرید پشم سنگ لوله ای اقدام کنید.

پشم سنگ خارون، انواع پشم سنگ لوله ای و انواع پشم سنگ های دیگر را به صورت مستقیم از کارخانه و به صورت عمده در اختیار شما عزیزان قرار داده و در کمترین زمان به همه نقاط کشور ارسال میکند.