کارخانه ها و شرکت های های زیادی در کشور پشم سنگ پتوئی و انواع دیگر پشم سنگ را تولید می کنند که از جمله برند های معروف آن:

شرکت پشم سنگ آسیا: مجتمع تولیدی پشم سنگ آسیا با تولید عایق های ایزوترم، عایق های تخته ای و لوله ای و پتوئی در این صنعت پیشگام بوده است.

شرکت صنایع عایق سپاهان: شرکت صنایع عایق سپاهان در سال 82 با هدف ارتقاء بهره وری و افزایش تحقق تولید ایرانی تاسیس شد که یک تیم از کارشناسان خبره در این شرکت، روی تولید عایق متمرکز هستند. حضور و نظارت این این تیم منجر شده تا محصول نهایی با حفظ انرژی و کاهش اتلاف نیرو تولید گردد.

شرکت پشم سنگ اسپادانا: پشم سنگ و سرباره اسپادانا در راستای ایجاد فرصت های جدید سرمایه گذاری داخلی  با ارائه انواع ایزوترم ، فنوپانل، ایزوپایپ، تولید را شروع کرد. این مجموعه با تبدیل منابع سنگ بازالت به الیاف و سپس پشم‌سنگ توانسته عایقی را تولید کند که توانایی چشمگیری در صرفه جویی انرژی در مصنوعات ساخته شده داشته باشد.

کارخانه جهان عایق پارس: شرکت جهان عایق پارس در سال 1386 در زمینی به مساحت 35000 متر مربع تاسیس و از سال 1387 فعالیت خود را در زمینه تولید و مشاوره فنی عایق های گرم، سرد، ورق و لوازم جانبی مربوطه آغاز کرد و توانست به یکی از بزرگترین شرکت های این حوزه در ایران تبدیل شود.

کارخانه صنایع عایق های معدنی پوشینگر: تمرکز اصلی پوشینگر در تولید انواع عایق صوتی و حرارتی است و در راستای افزایش بهره وری، کارآفرینی ملی و کاهش نرخ تورم از مواد اولیه داخلی در تولید استفاده می کند.

فروش این عایق در کشور رونق بسیاری دارد و کیفیت این محصول به همراه قیمت مناسب باعث شده است که عرضه کننده این محصولات آنها را به سایر کشورها نیز صادر کنند.
 ایزوبلانکت یا پشم سنگ پتویی دوخته شده یکی  از محصولات شرکت پشم سنگ خارون است که به صورت پتویی و یا رول شده  تولید می شود و بعضا به آن پشم سنگ لحافی هم گفته می شود.

برای تولید پشم سنگ پتوئی پشم سنگ خام پس از انسجام الیاف با سیم نسوز به توری سیمی گالوانیزه با چشمه های شش ضلعی دوخته شده و در شکل های مختلف تولید و استفاده می شود. این محصول تحمل دمای حرارتی بالای ۷۵۰ درجه سانتیگراد را دارا است.

فروش فله ای پشم سنگ در سراسر ایران

فروش فله ای پشم سنگ با قیمت رقابتی و کیفیت عالی به سراسر ایران در کمترین زمان توسط فروشگاه پشم سنگ خارون انجام می شود. قیمت پشم سنگ عرضه شده توسط پشم سنگ خارون به نسبت کیفیت درجه 1 و بی نظیری که دارد بسیار مناسب می باشد.

فروش فله ای پشم سنگ بصورت مستقیم و بی واسطه به اقصی نقاط کشوانجام میپذیرد. برای دریافت اطلاعات انواع پشم سنگ، اطلاع از شرایط فروش و یا ثبت سفارش خرید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های درج شده در صفحه در تماس باشید.

راهنمای خرید پشم سنگ پتویی

پشم سنگ خارون پشم سنگ پتوئی و انواع دیگر پشم سنگ  را به صورت مستقیم از کارخانه و بدون واسطه خدمت شما مشتریان عزیز ارائه میکند، با خرید مستقیم پشم سنگ پتوئی از کارخانه های تولید کننده می توانید هم محصول را به  مناسبترین قیمت خریداری کنید و هم از کیفیت آن بهره مند شوید.

پشم سنگ پتویی کمترین میزان نوسان در بازار را دارد و همین امر می تواند سبب شود از آن ها با اطمینان کافی در صنعت و تاسیسات ساختمانی به طور عمده استفاده کرد.

این نوع پشم سنگ به طور گسترده در ساختمان های عمومی، تجاری و مسکونی و همچنین کارخانه های صنعتی، برای کاربردهایی مانند: سقف، دیوار خارجی، دیوار جداکننده و کف شناور برای محافظت در برابر آتش، عایق حرارتی، کنترل صوتی و کنترل تراکم استفاده می شود که یکی از عایق‌های بسیار مهم برای تجهیزات صنعتی، ماشین آلات و لوله‌های بسیار قطور است و عایق صوتی و حرارتی است.

بازرگانی فروش پشم سنگ پتویی

پشم سنگ پتویی برای عایق‌کاری ماشین‌آلات صنعتی ولوله‌ای با قطر زیاد استفاده می‌شود، این عایق به‌عنوان عایق حرارتی صوتی در صنعت نقش حیاتی دارد.

سایت های آنلاین از جمله سایت پشم سنگ خارون که به طور ویژه مربوط به کارخانه های تولیدی این محصول است در وب سایت خود اطلاعات کاملی از مشخصات محصول و قیمت آن را قرار می دهند و خریدار این فرصت را خواهد داشت که به بازه ی عظیمی از محصولات دسترسی پیدا کند و بر اساس نیاز و بودجه ی خود اقدام به  ثبت سفارش کند
از مهمترین انواع پشم سنگ می توان به پشم سنگ پتوئی اشاره کرد این نوع پشم سنگ ها در دماهای ویژه ای کارایی دارند.
پشم سنگ خارون، بازرگانی فروش پشم سنگ پتوئی است که این محصول را به صورت عمده و فله ای نیز عرضه میکند لطفا جهت سفارش محصول از طریق سایت و یا شماره مندرج در صفحه اقدام کنید.